wtorek, 7 sierpnia 2012

GDAŃSK- SOBIESZEWO

Wieczorem rozpoczęliśmy wczasorekolekcje. Przyjechał Klaudiusz i Dariusz z Krakowa-studenci, pomagał mi dk. Marcin Libera MS . Kolacja i w drogę na podbój pięknego nadmorskiego miasta, czyli Gdańska. Oczywiście rzeźba Neptuna została przez nas oglądnięta z każdej strony.

Pobudka o 8.00 rano, szybka toaleta i modlitwa jutrznią. Dokładnie o 9.00 zjedzone zostało znakomite śniadanie. Lekka konferencja
o 10.00 na temat modlitwy. A później wszyscy wylądowaliśmy w Krynicy Morskiej.

plażowanie
w Morskiej Krynicy :-)

Ni z tego, ni z owego luźny plan odwiedzin wspólnoty w Trzciance wypalił. Tam
w kaplicy domowej mieliśmy Eucharystię. Następnie

konferencja na temat sensu niedzielnej Eucharystii.Wszyscy byli zadowoleni a Trzcianka to bardzo miłe, malutkie, przytulne miasteczko. Wspólnota Saletyńska przyjęła nas, tam bardzo serdecznie i czuliśmy się tam jak w własnym domu.
Później ‘krótki’ spacer po tym sympatycznym miasteczku i krótko mówiąc wycieczkę można uznać za bardzo udaną!

Chwała Panu, za tak przytulne miejsca.

Wspólny- pyszny obiad !!!!

Poranek rozpoczął się bardzo podobnie do dnia wcześniejszego. Jutrznia, śniadanie, konferencja na temat Sakramentu Pojednania
a po niej  Spowiedź.  Następnie  udaliśmy się aby zwiedzać  przepiękny Malbork.

Po kilku godzinach spacerowania po mieście, zdecydowaliśmy, że wyjazd nad nasze polskie morze też- jest bardzo dobrą opcją, piasek, szum morza, słoneczko zachęcało, aby      w jakikolwiek sposób chwalić dzieła Pana, chwila kontemplacji, rozmowy i dzień stawał się jeszcze piękniejszy niż był wcześniej. Po przybyciu na miejsce  uczestniczyliśmy w Eucharystii oraz adoracji Najświętszego Sakramentu.

A następnego dnia wspólna Eucharystia ze Wspólnotą parafialną i czas którego nikt nie lubi -czyli pożegnanie.

Dziękuję Wspólnocie Gdańsk- Sobieszewo za przyjęcie Nas, za pomoc w prowadzeniu rekolekcji dk. Marcinowi Liberze MS