poniedziałek, 18 lutego 2008

krótkie podsumowanie

W czasie zimowych wczasorekolekcji w "Maleńkiej" zagościło 40 młodzieńców. Podsumowanie krókie, ponieważ szczegóły w poniższych postach - dzień po dniu, najlepiej pokazują co się działo. Całość uzupełniają komentarze - może i jeszcze pojawią się inne - nie tylko uczestników, ale i Was drodzy odwiedzający naszego bloga.
Mamy nadzieję, że ten czas oprócz odpoczynku i radości przyniósł też głębsze wejście w siebie, przybliżył do Jezusa i Jego Matki oraz dał sposobność do stawiania pytań i poszukiwania odpowiedzi.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dokładnie ten czas 6 dni dał mi trochę do myślenia nad sobą, chwile ciszy choćby w kaplicy pomogły mi zrozumieć pare spraw, które pojawiły się dość nie dawno w moim życiu... Zauważyłem, że ten wyjazd miał wpływ na mnie i fizyczny, ponieważ mogłem odpocząć od codzienności i duchowy, gdyż mogłem się oderwać na chwilę... :D